Det löste sig!

Och nu sitter jag här med min nya dator. Håller sakta på att vänja sig vid det lilla tangentbordet, men jag är rätt säker på att när jag lekt lite med datorn så kommer jag att vänja mig... Hoppas det iaf. :)

Vi fick låna Majas pappas bil igår. Det var så sjukt läskigt att köra automat! Jag har aldrig kört automat förut och det är inget jag planerar att göra igen om jag slipper, haha! Som att köra gocart typ! Att köra bil utan manuell växellåda är fan inte kul på något sätt. Gasa. Bromsa. Gasa. Bromsa. Osv. Osv.

Men vi kom iaf. till Åtvidaberg och tillbaka! Mannen som sålde datorn såg inte alls ut som vi trodde... Vi satsade på lång, smal, med glasögon och blont snaggat hår (fast inte kort snaggat utan sådär att han tror att han har en frisyr).
Det var så sjukt fel... Han var kort, tjock, hade ett litet litet skägg och var vuxen. Fail of the century...

Nu har Maja förresten gått och blivit magsjuk verkar det som. :( Synd om henne är det faktiskt. Jag bäddade just ner henne i sängen och sa åt henne att ropa om det  var nåt. Vad som helst, även om det bara var lite sällskap.
"Det vill jag inte..." blev svaret. Hon är för söt... Haha, fast det är hon ju faktiskt. Är glad att hon är hos mig även när det betyder att jag riskerar döds-sjukdomar.

Nu ska jag kolla på Framtidens Vapen, på Discovery. Så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: xkristoferx

Men ellerhur?! Automat är galet läskigt..

2008-08-29 @ 00:42:07
Postat av: Malin

Jag älskar automat.

2008-08-29 @ 11:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0