Migrän. Igen.

Jepp... Vaknade upp med en härlig migrän imorse, så att det kändes som om jag ville spy upp all taco från gårdagens middag hemma hos paret Eriksson / Petersson. Mycket härligt må jag säga! Väckte Maja, för att få lite sympati och blev erbjuden både frukost på sängen och nåt att dricka. Synd att jag mådde illa, annars hade jag utnyttjat det till max, kan jag lova!

Ringde därefter till jobbet och förklarade min inte allt för angenäma situation och fick uppskov till runt lunch, då jag lovade att komma till jobbet så att mina kollegor skulle kunna gå på lunch utan att stressa livet ur sig. Visade sig dock att jag fick sitta och mecka bilder i PS i typ en timma det första jag gjorde när jag kom dit. Ett arbete jag var tvungen att göra omedelbums, och som gjorde att mina kollegor inte fick den där lugna lunchen, utan fick stressa i sig maten ändå. Haha, suckersssss..!
Undrar förövrigt hur ett minneskort kan formatera sig självt över en natt... För när jag kom till jobbet hade ett minneskort som var extra jätteviktigt pajat och alla bilder var borta. Jag fick improvisera och vara duktig. Tror chefen blev nöjd till slut.

Nyss gjorde jag ett tappert försök att vara världens mysigaste pojkvän och tände ljus i hela lägenheten och sätta på Anna Ternheim (alltså en skiva med henne, jag tog inte en snabbis med Anna...) medan Maja var och duschade. Det funkade delvis, tills Maja satte på msn igen... Fail.

Kommentarer
Postat av: maja

Nää nu överdriver du...

2008-08-12 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0