Slut på jobbveckan

Yes, nu är mina tre första dagar i fotoaffären i Norrköping avklarade! Har faktiskt varit riktigt kul, men jag skulle behöva sova ett antal timmar nu... imorgon går jag inte upp i första taget. Sitter på tåget nu med lilla datorn i knät och bredbandet inpluggat i den. underbart! tågresan går hyggligt mycket snabbare när man har msn som resekamrat och tangentbordet börjar sitta i fingrarna... ge mig några dagar till så är jag bästa polare med det! nu ska jag möta upp med Maja på Lucullus så ska vi handla. är inte alls hungrig just nu dock... kanske borde göra fruktsallad. så jävla gott... lite medelålders men det skiter jag i! jag är ju hobby-pensionär in heart.

fick förresten veta att jag får jobba alla fredagar jag vill i Nkpg-butiken och dessutom ska de ha semester i september. det betyder jobb för mig.

scooooore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0