Sockersug

Ibland önskar man verkligen att man hade bil. Tänk att kunna sätta sig i en varm bil nu och bara gasa iväg till Statoil för att köpa en stor påse med godis. Ja jävlar... Det vore nåt det.

Jag kan inte sova. Inte för att jag har sån panik över sockersuget, med för att jag nog har lite ångest över Alfakassan. Alltså om jag kommer få Alfakassa eller inte. Jag tror att jag kommer få det, men jag vet inte... Alla konstiga - helt befängda - regler som måste följas. 480 timmar i en 6-månadersperiod och 50 timmar i månaden minst osv. Orkar inte tänka på det, men gör det ändå när jag lägger mig för att sova...

Jaja, jag ska styra upp det där imorgon. Det löser sig nog. Jag TROR att jag uppfyller alla kraven. Men jag kommer inte kunna slappna av ordentligt förrens jag är helt säker...

Ooooh, nu är det "The Worlds Toughest Jobs". Tack Discovery.

Kommentarer
Postat av: trams

heter det Alfakassa? är det samma sak som a-kassa?

2008-08-25 @ 17:14:43
URL: http://milestogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0