After Beach

Har kommit hem från Gotland nu. Efter en halvtimmas flygresa hem, 2½ timmars väntan på bussen och 1½ timmar på en buss som luktade urinoar så var jag igår hemma nån gång vid halv åtta / åtta. Rätt så skönt, men idag väntade ju jobbet. Inte lika kul kanske, men a man's gotta do what a man's gotta do...
Majas mamma kom in på jobbet idag och frågade om jag var helt säker på att jag inte skulle åka med till Alicante imorgon... Kan inte förklara hur jobbigt det var att tacka nej till det. Imorgon, klockan 19 så skulle jag kunna vara hos den person som jag saknar mest just nu. Men nej, imorgon klockan 19 så har jag kommit hem från jobbet, kanske börjat laga mat åt mig själv (om jag över huvud taget orkar), satt på tv'n och kommit ihåg en miljard gånger hur mycket jag saknar Maja just nu. Sen är det bara 9 dagar kvar tills hon kommer hem. Alternativt att jag är i Söderköping med Goran och Linda och äter gigantiska mängder glass och önskar att Maja var med och åt glass hon också, vi får se...

Men för att sluta vara deprimerad ett tag så har jag lite frågor till er, läsare... Först och främst så har Johan och jag en dispyt vi måste lösa: När ni tvålar in händerna. Tar ni då tvålen först och vattnet sen eller tar ni lite vatten på för att få det där härliga löddret och följer upp med vatten efteråt?
Det är givetvis en viktig fråga, som vi måste ha svar på snarast, så kommentera omedelbart!

Nu ska jag deppa lite mer och försöka svälja den här klumpen i halsen!

Kommentarer
Postat av: Kristofer Karlberg

Självklart så tar man ju lite vatten först, sedan tvål och så vatten. Hur ska man annars göra liksom?

2008-07-14 @ 22:48:00
Postat av: Malin

HELL NO!

Tvål - vatten - löddra som sjutton - vatten igen. Jag svär.

2008-07-15 @ 10:48:20
Postat av: jacob

först skölja händerna, sen på med tvål och sen löddra som in i helvete

2008-07-16 @ 09:17:48
Postat av: trams

alltid att man tar vatten forst & tvalen sen.

2008-07-18 @ 10:21:55
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: kompis till trams (sara)

vatten först, tvål sen. bubblor is the shit

2008-08-14 @ 16:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0