Dagens soundtrack

Dagens Soundtrack: Allt med Bruce Springsteen, men framför allt Born In The USA; den enda låten som får mig att vilja vara amerikan. Jag ville bara skrika refrängen på vägen hem. Tur att jag inte gjorde det... Det gick en jävligt vältränad 40-årig dam framför mig. Hon var bred som ett hus och hade lår som hela mig. Hon hade med allra största sannolikhet rån-bög-mördat mig med nåt sorts livsfarligt touch of death-grepp om jag skrikit "BOOOOORN IN THE USA!" i hennes öra, då det måste verkat som om jag förföljde henne hela vägen från Lucullus.
Frågan är om jag verkligen någonsin kommer att förlåta mig själv för att jag inte gick och såg Bruce'an i helgen... Troligtvis inte efter de recensionerna. Fan, fan, fan, fan, fan. Fan.

Nu ska jag spela TV-spel. Idag är jag pilot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0