FRA: Ett hot inte bara mot den personliga integriteten...

Utan även mot rätten att ordna överraskningsfödelsedagsfester:

maja: men de behöver inte misstänka brott alltså?
viktor: Nej de får läsa vad de vill.
maja: MEN GUD!!
viktor: Ja..
maja: Men fatta vad jobbigt om man ska ha en hemlig överraskningsfest för nån som jobbar med det, då får ju den reda på det i förväg om man skickar ut mail!!
viktor: ja det var nog för att förhindra överraskningsfester som man införde det faktiskt.

Nu tänkte jag, likt alla andra prominenta bloggare berätta om min oerhört händelserika dag. Idag har jag inte gjort ett skit som kan räknas som över huvud taget någorlunda produktivt.

Min dag har bestått av att äta upp typ en halv kladdkaka, spela tv-spel som gjort mig förbannad när jag fått stryk i sagda spel, väntat på att nya UFC 86 ska komma till min dator och göra ett litet gästspel och som ni hör varit jävligt manlig och svettig. Jag har heller inte duschat än och tänker inte göra det heller. Rebel without a cause, movafokahz.

Eftersom man för att skapa en framgångsrik blogg även måste ha bilder med i denna (Johan4Life säger att det är så) så publicerar jag här en bild på en kladdkaka:


Enjoy.


Dagens soundtrack: Cold Worlds nya platta "Dedicated to babies who came feet first", som är en jävel till crossoverplatta. Käftsmäll, på käftsmäll blandat med lite göddiga beats och överraskande gästspel från bl.a. Warrior Queen.

(Jag vet faktiskt inte om Warrior Queen ser ut så här, men jag antar det, då det var den första bilden som kom upp när jag googlade.)

Kommentarer
Postat av: xjacobx

Hahaha, konversionen låter som tagen ur vilken Rocky-utgåva som helst.



Dock måste jag påstå att kladdkaka är överskattat. Kan visserligen bero på att jag tycker att choklad i allmänhet är en smula överskattat, men iallafall. All energi folk lägger ner på att baka kladdkakor hela tiden kunde gått åt till att baka vaniljbullar istället.. SÅ mycket godare!

2008-07-06 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0