Smultronstället


Glass, med stort G.

Efter en rätt jobbig dag så lättades jag upp med bra sällskap och stor glass. Försökte även ta kort på en kille som hade en tröja där det - med stor vit text - stod: "FUCK YOU I DRIVE A OPEL". Kanske den bästa tröjan jag sett. Söderköping är tydligen stället dit alla svennar åker för att kunna leva i harmoni med varandra. Men jävlar vilken glass...
Min glass hette Blueberry Hill och bestod av 8 kulor blåbärs och vaniljglass, grädde, ett kex och ett ton vaniljsås. Jag kan starkt rekommendera den, men jäääävlar vad stor den var... Orkade typ lite mer än halva och höll på att spy. Goran däremot, åt upp hela (med hjälp av ett sugrör på slutet som nån sorts milkshake) och gick sen och bajsade inte mindre än två gånger.

Goran Bartol! Sha-la-la-la-la!

Kommentarer
Postat av: jacob

hahaha bästa var ju att tröjan var felstavad också, eller det var kanske just det du menade. inte vet jag

2008-07-16 @ 09:19:16
Postat av: yay

PARTYGLASS!

2008-07-16 @ 14:15:12
Postat av: mangel

friko har en likadan tröja fast det står wolksvagen her hur fan det stavas:)

2008-07-16 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0